Klachten bespreken

Afbeelding van Klachten bespreken
Wij vinden het belangrijk dat onze zorgprofessionals samen met u en uw familie kijken wat uw wensen zijn en wat u kunt. Zodat u de zorg krijgt die het best bij u past. Toch blijft het mensenwerk. Daardoor kan het voorkomen dat u niet krijgt wat u had verwacht.

Is er iets wat beter kan of waar u het niet mee eens bent? Bespreek het dan met uw zorgprofessionals. Zij staan open voor kritiek. Komt u er samen niet uit? Blijf dan niet met uw klacht rondlopen! Meld uw klacht via de klachtenregeling. De afhandeling van een klacht duurt maximaal 6 weken. Deze termijn kan eenmalig worden verlengd met 6 weken.

Cliëntenvertrouwenspersoon

Wilt u graag hulp, omdat u over uw klacht wilt praten? Of wilt u tips hebben bij het indienen ervan? Vraag dan hulp van een cliëntenvertrouwenspersoon. U kunt rekenen op strikte geheimhouding.

Meer informatie over:

Geschillencommissie verpleging, verzorging en thuiszorg

De geschillencommissie verpleging, verzorging en thuiszorg is ervoor u als u niet tevreden bent over de uitkomsten van de klachtafhandeling door Amstelring of door de regionale klachtencommissie.

De Geschillencommissie is te bereiken via:

Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Telefoon: 070 - 310 53 10
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur