Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga direct naar de content
Kijk hier voor de laatste informatie over het coronavirus.

Klachten bespreken

Vergadering vrouw met grijs haar spreekt over serieus onderwerp
Wij vinden het belangrijk dat onze zorgprofessionals samen met u en uw familie kijken wat uw wensen zijn en wat u kunt. Zodat u de zorg krijgt die het best bij u past. Toch blijft het mensenwerk. Daardoor kan het voorkomen dat u niet krijgt wat u had verwacht.

Is er iets wat beter kan of waar u het niet mee eens bent? Bespreek het dan met uw zorgprofessionals. Zij staan open voor kritiek. Komt u er samen niet uit? Blijf dan niet met uw klacht rondlopen! Meld uw klacht via de klachtenregeling. De afhandeling van een klacht duurt maximaal 6 weken. Deze termijn kan eenmalig worden verlengd met 4 weken.

Klachtondersteuner

Wilt u graag hulp, omdat u over uw klacht wilt praten? Of wilt u tips hebben bij het indienen ervan? Vraag dan hulp van een klachtondersteuner. U kunt rekenen op strikte geheimhouding.

Meer informatie over:

Geschillencommissie verpleging, verzorging en thuiszorg

De geschillencommissie verpleging, verzorging en thuiszorg is ervoor u als u niet tevreden bent over de uitkomsten van de klachtafhandeling door Amstelring of door de regionale klachtencommissie.

De Geschillencommissie is te bereiken via:

Postbus 90600
2509 LP Den Haag

Telefoon: 070 - 310 53 10
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur