Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga direct naar de content
Kijk hier voor de laatste informatie over het coronavirus.

Klacht over thuiszorg

Krijgt u thuiszorg van Amstelring en vindt u dat er iets beter kan? Of bent u het ergens niet mee eens? Laat het uw zorgprofessionals weten. Zij staan open voor uw kritiek. Komt u er samen niet uit? Blijf dan niet met uw klacht rondlopen!

Klachtenregeling

Meld uw klacht via de klachtenregeling (pdf). De afhandeling van een klacht duurt maximaal 6 weken. Deze termijn kan eenmalig worden verlengd met 6 weken.

In vertrouwen uw klacht bespreken

Wilt u in vertrouwen praten over uw klacht? Of heeft u hulp nodig bij het indienen van de klacht? Ga dan naar een klachtondersteuner. U kunt rekenen op strikte geheimhouding.

Klachtondersteuner

U kunt bij klachtondersteuner Ingeborg van de Poll van Het LSR terecht met uw klacht over:

  • Behandelgroep (paramedici) 
  • Bardo
  • Dagbesteding
  • Ledenservice
  • ThamerThuis
  • Thuisbegeleiding 
  • Wijkzorgteams  
  • Zorgcentrale
  • Zorgbemiddeling 

Contact

Telefoon: 06 - 3368 7278 (bereikbaar op dinsdag, donderdag en vrijdag)
Mail: i.vandepoll@hetlsr.nl

Gaat uw klacht over de uitvoering van de Jeugdwet (Thuisbegeleiding)? Neem dan contact op met Klachtenportaal Zorg.

Klachten over uitvoering Jeugdwet (onderdeel Thuisbegeleiding)

Als u een klacht heeft of overweegt over Amstelring Thuisbegeleiding die wordt gefinancierd vanuit de Jeugdwet geldt een afwijkende klachtenregeling. In de Jeugdwet is namelijk een onafhankelijke klachtencommissie voorgeschreven. Voor klachten over specifiek deze zorg is Amstelring Thuisbegeleiding aangesloten bij de klachtenregeling van het Klachtenportaal Zorg.
Lees meer meer over de klachtenregeling en geschillenregeling van Klachtenportaal Zorg.