Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga direct naar de content
Tekstgrootte: a a
Contrast:

Klacht over thuiszorg

Krijgt u thuiszorg van Amstelring en vindt u dat er iets beter kan? Of bent u het ergens niet mee eens? Laat het uw zorgprofessionals weten. Zij staan open voor uw kritiek. Komt u er samen niet uit? Blijf dan niet met uw klacht rondlopen!

Klachtenregeling

Meld uw klacht volgens de klachtenregeling die staat omschreven in de folder Amstelring Klachtenregeling. De afhandeling van een klacht duurt maximaal 6 weken. Deze termijn kan eenmalig worden verlengd met 6 weken.

In vertrouwen uw klacht bespreken

Wilt u in vertrouwen praten over uw klacht? Of heeft u hulp nodig bij het indienen van de klacht? Ga dan naar een klachtondersteuner. U kunt rekenen op strikte geheimhouding.

Klachtondersteuner

U kunt terecht bij klachtondersteuner Ingeborg van de Poll van het LSR (landelijk steunpunt (mede)zeggenschap) met uw klacht over:

  • Behandelgroep (paramedici) 
  • Bardo
  • Dagbesteding
  • Ledenservice
  • ThamerThuis
  • Thuisbegeleiding 
  • Wijkzorgteams  
  • Zorgcentrale
  • Zorgbemiddeling 

Contact 

Het LSR - mevrouw Ingeborg van de Poll
Telefoon: 06 - 33 68 72 78 (bereikbaar op dinsdag, donderdag en vrijdag)
Mail: i.vandepoll@hetlsr.nl

Klachten uitvoering Jeugdwet (Thuisbegeleiding)

Thuisbegeleiding wordt geleverd vanuit de WMO, WLZ of de Jeugdwet. Klachten kunnen via de reguliere wijze gemeld worden, tenzij Thuisbegeleiding vanuit de Jeugdwet wordt geleverd. De indicatie staat dan op naam van het kind.

Heeft u een klacht over Amstelring Thuisbegeleiding die vanuit de Jeugdwet wordt geleverd? Dan geldt er een andere klachtenregeling. De Jeugdwet schrijft standaard een onafhankelijke klachtencommissie voor. Voor klachten over Thuisbegeleiding zijn wij aangesloten bij de klachtenregeling van het Klachtenportaal Zorg.

 

Klachten- en geschillenregelingen