Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga direct naar de content

DigiHulplijn

Afbeelding van DigiHulplijn
  • Voor al uw vragen over de digitale wereld
  • Gratis telefonische hulp
  • Praat met getrainde vrijwilligers
Heeft u hulp nodig bij digitale zaken als videobellen met vrienden en familie, het online volgen van het nieuws, of het maken van een digitale afspraak bij de huisarts? Stel op een veilige manier al uw digitale vragen over uw computer, laptop, mobiel en tablet aan getrainde medewerkers en ervaren vrijwilligers van de DigiHulplijn.

Waarom de DigiHulplijn?

Het kan erg lastig zijn om digitaal mee te kunnen doen, terwijl online contact tegenwoordig heel belangrijk is. Wilt u ook graag met zelfvertrouwen uw online zaken regelen? En lijkt het u heerlijk om zelfstandig te kunnen internetten zonder hulp te hoeven vragen aan uw (klein)kinderen, vrienden of bekenden? De Digihulplijn kan u helpen met vragen zoals: hoe kan ik online boodschappen doen, online mijn bankzaken doen en hoe kan ik beeldbellen met mijn familie. De vrijwilligers zitten klaar om al uw digi-vragen te beantwoorden.

‘Ik weet nu hoe ik kan videobellen.  Zo fijn om mijn kleinkinderen nu écht te zien!’

 

Hoe werkt het?

De Digihulplijn is er voor al uw vragen over de digitale wereld. Een professioneel team zit elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur klaar om uw vragen  te beantwoorden. De DigiHulplijn wordt bemand door ervaren vrijwilligers van SeniorWeb, het Nationaal Ouderenfonds en de Bibliotheken. Zij helpen u met veel plezier en hebben geduld voor al uw vragen over digitale apparaten en het gebruik hiervan. Zo is digitale hulp altijd dichtbij!

Heeft u een digitale vraag?

Bel gratis 0800 - 1508 op maandag t/m vrijdag tussen 9.00-17.00 uur

Bellen met de DigiHulplijn

Heeft u digitale vragen? Bel dan:  0800 - 1508. De DigiHulplijn is op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur. 

Wilt u eerst meer weten? Bel Amstelring Ledenservice: (020) 333 51 00