Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga direct naar de content
Tekstgrootte: a a
Contrast:

Meer informatie over De Bogt

Bezoektijden

Familieleden, vrienden en kennissen zijn elke dag van harte welkom. Er zijn geen speciale bezoektijden. 

Goed bereikbaar met openbaar vervoer

De Bogt is met openbaar vervoer (OV) makkelijk bereikbaar.

Plan uw route via 9292ov.nl.

Parkeren in omgeving

U kunt parkeren in de directe omgeving van De Bogt. Er geldt betaald parkeren. Op zondag is parkeren tot 12.00 uur gratis.

Plan uw route naar De Bogt.

Restaurant

Er is een sfeervol ingericht restaurant. Ook mensen uit de buurt komen er graag een hapje eten. Dagelijks is er keuze uit twee menu's. U kiest zelf waar u eet:  in het restaurant, op de afdeling of in uw eigen appartement.

Binnentuin

Bij mooi weer zitten we graag in de binnentuin met terras. Het Westerpark ligt dichtbij, slechts 5 minuten lopen.

Service en voorzieningen

Wilt u zo zelfstandig mogelijk blijven? Dat proberen we zo gemakkelijk mogelijk voor u te maken. Voor veel zaken hoeft u de deur niet uit, maar kunt u terecht in De Bogt:

  • Restaurant
  • Besloten binnentuin
  • Biljarttafel
  • Internetcafé
  • Bibliotheek
  • Kapsalon
  • Bar
  • Winkeltje voor de dagelijkse boodschappen
  • Opticien, op aanvraag
  • Pedicure

Alle buurtvoorzieningen zijn dichtbij huis. Vooral de Spaarndammerstraat biedt volop winkeltjes, supermarkten, cafeetjes en restaurants.

Activiteiten

Met vrijwilligers en familie organiseren we gevarieerde activiteiten, zoals.

  • Beautymiddag
  • Sjoelclub
  • Bakmiddag
  • Tekenclub
  • Bloemschikken
  • Optredens
  • Kerkdienst
  • Feestmaand in mei

Eropuit

Regelmatig gaan we eropuit: een hapje te eten in Volendam, het strand, een concert of naar een tuincentrum.

Betalen met Amstelring Servicepas of pinpas

Uw aankopen in het winkeltje of het restaurant, de betaling van de kapper, uw deelname aan de kaartclub of aan een gezellige muziekavond: u betaalt in de huizen van Amstelring alles met één handige servicepas of met uw pinpas. Amstelring kiest voor betalen zonder contant geld vanwege veiligheid, gemak en kostenbesparing.

Cliëntenraad

Elk huis van Amstelring heeft een eigen cliëntenraad. De cliëntenraad De Bogt vertegenwoordigt de cliënten van De Bogt. De cliëntenraad volgt het beleid van het locatiemanagement en geeft gevraagd en ongevraagd advies. De kwaliteit van de leefomstandigheden staat daarbij voorop. Iedere lokale cliëntenraad is vertegenwoordigd in de Centrale Cliëntenraad van Amstelring.

U kunt zelf deelnemen aan de cliëntenraad. Een cliëntenraad bestaat uit cliënten, familieleden, zaakwaarnemers, contactpersonen of personen die door een cliënt zijn gemachtigd.

Wilt u deelnemen aan de cliëntenraad? Neem contact op met de cliëntenraad, vraag ernaar bij de receptie of de locatiemanager.

Lees meer over de cliëntenraden van Amstelring.