Wij gebruiken cookies en scripts om onze website te verbeteren. Meer informatie over het privacy- & cookiebeleid van Amstelring

Print deze pagina

Kwaliteit

Goede zorg is prioriteit nummer één bij Amstelring. Om dat te bereiken is onze organisatie rondom de cliënt opgebouwd. Kleinschalig, met ruimte voor ‘couleur locale’. De locaties en de teams voor zorg en hulp in de wijk hebben de vrijheid om de zorg- en dienstverlening in te richten. Zo komen zij het beste tegemoet aan uw wensen. 

Uitgangspunten
Persoonlijke zorg en aandacht staan voorop bij Amstelring. Wij hechten veel waarde aan eigen regie , een ‘zo thuis mogelijke' leefsituatie, duidelijke afspraken en zorgvuldige communicatie. Onze betrokken, betrouwbare professionals staan open voor vragen en kritiek. Zo kunnen we de zorg continue verbeteren.

Kwaliteitsonderzoek
Om te weten hoe cliënten de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening ervaren, voeren we regelmatig tevredenheidsonderzoeken uit. Ook maakt Amstelring de kwaliteit aantoonbaar met behulp van zorginhoudelijke kwaliteitsindicatoren (ZI-metingen) en audits. Bekijk hier welke keurmerken Amstelring heeft.

Wilt u Amstelring vergelijken met andere woonzorgcentra, kijk dan op kiesbeter.nl.