Wij gebruiken cookies en scripts om onze website te verbeteren. Meer informatie over het privacy- & cookiebeleid van Amstelring

Print deze pagina

Klacht in de thuissituatie

Wilt u eerst een gesprek? Of heeft u hulp nodig bij het indienen van uw klacht? Neem dan contact op met de cliëntenvertrouwenspersoon. Omdat de cliëntenvertrouwenspersoon verplicht is tot geheimhouding, kunt u er van op aan dat uw klacht vertrouwelijk wordt behandeld.

Contact
U kunt bij cliëntvertrouwenspersoon (dhr.) Reggie Krancher terecht met uw klacht over:
  • Behandelgroep (paramedici) Amsterdam
  • Zorgbemiddeling Amsterdam
  • Dagbesteding en Thuisbegeleiding in Amsterdam
  • Wijkzorgteams Amsterdam
Antwoordnummer 16180
1000 TE Amsterdam
T: 06 -12 76 08 53
E-mail: rkrancher@amstelring.nl

U kunt bij cliëntvertrouwenspersoon mw. Anita Groeneveld terecht met uw klacht over:
  • Behandelgroep (paramedici) Amstelland en Meerlanden
  • Ledenservice
  • Mantelzorg Steunpunt
  • Bardo
  • ThamerThuis
  • Dagbesteding en thuisbegeleiding in Amstelveen, Aalsmeer, Haarlemmermeer en Uithoorn
  • Wijkzorgteams  Amstelveen, Aalsmeer, Badhoevedorp, Diemen/ Duivendrecht, Hoofddorp, Kudelstaart, Nieuw-Vennep, Ouderkerk a/d Amstel, Uithoorn en Zwanenburg
  • Zorgcentrale
  • Zorgbemiddeling Amstelland en Meerlanden
T: 088 - 97 20 200 (lokaal tarief)
E-mail: klachten@amstelring.nl

Hulpmiddelencentrum en thuiszorgwinkels
Per 1 maart 2016 zijn de activiteiten van het Hulpmiddelencentrum (HMC), inclusief de Thuiszorgwinkels, overgedragen aan Medipoint. Vanaf deze datum kunt u  eventuele klachten per mail sturen naar klachten@medipoint.nl

Sinds najaar 2016 is het niet meer mogelijk om klachten voor te leggen aan de regionale klachtencommissie van de SIGRA. Dit heeft te maken met de invoering van de wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg. Daarin is een klachtencommissie niet meer verplicht. Klachten kunnen (net als nu) worden besproken met een medewerker, team of manager of formeel voor het geven van een oordeel worden voorgelegd aan de manager van een locatie of onderdeel, dan wel aan de Raad van Bestuur Amstelring. De cliëntvertrouwenspersonen kunnen u ondersteunen.
 

Klachtenregeling

Regeling Klachtenopvang,
Klachtbemiddeling
en Klachtbehandeling
cliënten Amstelring.
Klachtenregeling (PDF)
(Januari 2017)