Ga direct naar de hoofdnavigatie Ga direct naar de content

Informatie Coronavirus

Amstelring Ledenservice volgt de maatregelen van de overheid voor het Coronavirus. We nemen de gezondheid van onze leden, cliënten en medewerkers uiteraard heel serieus. Ook wij stellen alles in het werk de verspreiding van dit virus zo veel mogelijk tegen te gaan.

Activiteiten geannuleerd

Als gevolg van het overheidsbesluit om bijeenkomsten van meer dan honderd personen te laten vervallen, hebben wij ervoor gekozen dagtochten, theatervoorstellingen, cursusactiviteiten en andere bijeenkomsten tot en met eind juni te annuleren. Alle deelnemers zijn hierover via een brief of mail persoonlijk geïnformeerd. Het kan altijd voorkomen dat deze informatie u niet heeft bereikt. Vandaar ook berichtgeving via deze weg.

Aanvragen van diensten

Als u een dienst aanvraagt, sturen wij uw aanvraag door naar onze dienstverleners. De dienstverlener zal u 2 werkdagen terug te bellen. Vervolgens kunt u met de dienstverlener een afspraak maken voor zover de richtlijnen van de RIVM dit toelaten. 

Wij gaan ervan uit dat onze dienstverleners en u als klant te allen tijde de richtlijnen van het RIVM aanhouden, ter bescherming van uzelf en van de dienstverlener.

Online dienstverlening

Een aantal van onze dienstverleners verlenen hun dienst in deze tijd online. Belt u ons voor de mogelijkheden!

Bereikbaarheid

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur. U kunt ons ook mailen via: ledenservice@amstelring.nl. Wij zullen uw mail zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Maatregelen Amstelring breed

Voor de maatregelen die Amstelring voor alle huizen heeft getroffen verwijzen wij u naar de website van Amstelring.

Kijk ook op de website van het RIVM voor meer informatie en voor wat u zelf kunt doen om besmetting zoveel mogelijk te voorkomen. Op de website van de overheid vindt u de veel gestelde vragen over het coronavirus en de landelijke maatregelen.